Thursday 10 November 2016

Mali kaktusi - Little cactuses

Živjo,
Danes mojo čestitko spet lahko najdeš na Jane's doodles blogu! :)
Hello there,
Today you can find my card on Jane's doodles blog! :)

Tukaj lahko vidiš kaj sem tokrat ustvarila:
Here you can see what I have created:
Cactus
Že kot sem ti povedala nekaj objav nazaj, sem se v te kaktuse preprosto zaljubila! Tako lahko je ustvarjati z njimi in vsaka čestitka, ki nastane mi je všeč. :)
As I said few posts back, I fell in love with these cactuses! It's so easy to create with them and I like every card I made with these stamps. :)

Kaktuse sem najprej odtisnila na akvarelni papir, jih na hitro pobarvala z ZIG flomastri in na koncu prilepila na osnovo, na katero sem prej odtisnila napis in pa z roko ter ravnolom narisala črte. Preprosto, kaj ne? :)
First, I stamped the cactuses on some watercolor paper and colored them with ZIGs. Then I stamped the sentiment and draw the lines by hand. In the end I glued the cascuses on the white cardbase with some foam tape. Easy right? :)

Tole čestitko bom dodala še k tem izzivu: 
I will add this card to this challenge:
Addicted to stamps #219: CLEAN AND SIMPLE

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!


Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

6 comments:

  1. Čudovita je!!! Zelo mi je všeč dizajn in pa črte. :o) xx

    ReplyDelete
  2. Res lepa voščilnica! Tvoje čiste linije so svetovne. Kaktuski so pa tudi meni všeč, ampak jih ne bi znala tako super uporabiti, kot ti :) Lepe barve si naredila, če ni skrivnost, kaj so to zaeni ZIG flomastri?

    ReplyDelete
  3. Še pa še simpatična čestitka in zelo lepo izdelana. :-)

    ReplyDelete
  4. I can see why you like those cactus, Kaja. You've done a great job of coloring them and those lines give movement to your card. Thanks for sharing it at Addicted to Stamps and More thisweek.

    ReplyDelete
  5. Res so nadvse lušni ti kaktusi in tale voščilnica je krasna.

    ReplyDelete
  6. Your cactus trio makes me smile! The lines add a wonderful sense of flow! Thank you for sharing this gem in the ATSM gallery!
    ~carol

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥