Thursday 20 August 2015

Čestitka narejena po skici

Živjo!
Šele zdaj po dobrem mesecu na blogu sem začela odkrivati, da je ustvarjalk po Sloveniji in svetu zelo veliko in prav vsaka posebej me navdihuje. Preko vas sem našla tudi kar nekaj tujih blog izzivov in sedaj delam s polno paro, v upanju, da ulovim vse roke. :)

Danes se prvič prijavljam kar na nakaj tujih izzivov:
- Feeling sketchy #127, kjer je bila podana skica. Izgleda pa takole: 



Creative knockouts #103 : Celebrtion Time, kjer je tema praznovanja.
Inky chicks #55 : HEARTS, kjer so tema srčki.

Kar nekaj časa sem razmišljala kako naj sledim skici, da čestitka ne bo preveč dolgočasna, nato pa sem se odločila, da kar s čopičem razpršim barvo distress blazinic po papirju in nastala je naslednja čestitka. 



Čestitka je namenjena moji mami, ki konec meseca praznuje rojstni dan. Upam, da se ne bo ravno v teh nekaj dneh odločila obiskati mojega bloga. :)

Sama mislim, da sem kar dobro ujela bistvo skice. Kaj pa ti?

Hvala da me spremljaš,

Kajcyika

------------------------------------------------------------

It's my first card made after a sketch. Hope you like it. :)
Thanks for your attention and lovely comments. 
You are welcome to visit my facebook page. :)

7 comments:

  1. Beautiful card, love your unique take on the sketch!! Thanks for playing along with us at the Feeling Sketchy blog!! :)

    ReplyDelete
  2. Lovely card, love the simplicity of it ! Thanks for playing with us at Feeling sketchy !

    ReplyDelete
  3. Zelo lepo voščilnico si naredila in naredila fantastično ozadje. Res si se lepo poigrala z njim in se krasno lotila naše skice :-))

    ReplyDelete
  4. I love the techniques you used - great card! Thanks for joining us over at Feeling Sketchy for our challenge. Please join us again soon!
    Love
    Jen L
    Feeling Sketchy DT

    ReplyDelete
  5. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    ReplyDelete
  6. really soft and pretty.. great take on the Feeling Sketchy sketch.

    ReplyDelete
  7. This is lovely, love your take on the sketch ~ Michelle

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥