Thursday 14 September 2017

Pozdravljen Božiček! - Welcome Santa!

Živjo,
Čas je za mojo čisto prvo objavo, kot članica Studio Katia ustvarjalne skupine! Že cel teden lahko na blogu Studio Katia najdeš predstavitve čisto novih izdelkov in danes so na vrsto prišle tudi štampiljke imenovane 'Zimski prijatelji', ki jih najdeš na moji današnji čestitki. :)
Hello there,
It's time for my first post as a Studio Katia design team! It's new release time and we prepared you a sneak peeks the whole week long on Studio Katia blog. Today it's time to show you 'Friends of winter' set that I used on my card. :)

Poglej jo:
Take a look:
Odločila sem se, da bom iz celotnega seta uporabila le prikupnega božička in ga postavila v središče. Postavila sem ga na čudovit nov izrezek šestkotnika, v ozadju pa lahko vidiš da sem ozadje naredila s senčenjem in prelivanjem dveh modrih barv. :)
I decided that I will only use a santa on this card and put it in the centre. I poped it on a brand new hexagon die cut, and you can see that I inkblended the background using two blue colors. :)

Ozadje se mi je zdelo nekoliko prazno, zato sem ko so bile barve na ozadju še mokre dodala nekaj Perfect pearls praha in tako dobila lep lesk. Na koncu sem dodala še bele packe, ki izgledajo kot sneg in zato napis 'naj sneži' super paše zraven. :)
I felt like the background was a bit empty so I added some perfect pearls on there. In the end, I added some white splotches that look like snow, so 'Let it snow' sentiments goes perfect with it. :)

Vse sem skupaj zalepila z nekaj dvostranskega lepilnega traku in pa penastim trakom. 
I glued everything together with some double sided tape and foam tape.

Ne pozabi pogledati še na Studio Katia blog, da vidiš kaj vse smo ti pripravile! :)
Don't forget to check the Studio Katia blog to see what others have prepared! :)

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!
Kajcyika

1 comment:

  1. Tooo adorable !! You made an awesome background and I love the dimension !

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥