Thursday 2 June 2016

Dobitnica bonbončka

Živjo,
Čas je, da razglasim dobitnico bonbončka. Rada bi se zahvalila vsem, ki ste sodelovale in mi poslale čestitko za mojo mami. To mi res veliko pomeni! Če katera ni imela časa in bi še vedno rada poslala čestitko jo bom zelo vesela. :)

No, dovolj ovinkarjenja, treba je preiti k bistvu! Danes sem žal brez slik samega žreba, ker sem nanje popolnoma pozabila in se mi ni zdelo fer še enkrat vleči izžrebanke samo za slike. Torej, srečna roka našega malega Gala je hotela, da je današnja dobitnica:


SONJA (Old punca)!

Čestitke! Sedaj pa je že čas, da razkrijem, kaj bonbonček sploh je, kajne? :)


Sonja prosim piši mi na mail, da ti sporočim kodo. Verjamem, da boš v Tinini ponudbi našla nekaj zase. 

Vsem še enkrat prisrčna hvala za sodelovanje in čestitke. Sliko vseh dobljenih voščilnic bom objavila tik preden jih predam mami. Za vsak slučaj, če se odloči priti pogledat na blog. :)

Hvala, da me spremljaš!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

4 comments:

  1. Čestitke Sonji in lepo praznovanje tvoji mami.
    Lp

    ReplyDelete
  2. Čestitke in lepo praznujte.

    ReplyDelete
  3. Iiii, to pa sem jaz. :-)) Hvala Gal! Z veseljem bom zapravila sladki bonbonček pri Najlepšem paru. :-)))
    Lepo praznujte mamin okrogli rojstni dan.

    ReplyDelete
  4. Čestitke naši Sonji in prijetno zapravljanje želim. Kaja, tvoji mami pa še enkrat čudovit rojstni dan.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥