Friday 15 January 2016

Težka odločitev.. Katera je lepša?

Živjo,
Hitim, da ulovim še zadnje minute nekaterih izzivov. :)
Danes ti pokažem dve čestitki, ki sta bili narejeni po isti skici, ampak se jaz ne morem odločiti katera mi je bolj všeč. Žal mi inlinkz ni pustil, da bi obe prijavila na izziv iz ene objave, zato poglej še drugo in ju primerjaj. Prva izgleda takole:



Izzivi:
Sketch saturday #394     
Time out #47 - ANYTHING GOES
Word art #217 : ANYTHING GOES

To bo za zdaj vse, hitro skoči pogledati še drugo in ne pozabi mi v komentarju povedati katera ti je bolj všeč! :)


Hvala, da me spremljaš!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

3 comments:

  1. Your inked feathers look great with the changing colours and the embossed background works perfectly. Thanks for joining TO

    ReplyDelete
  2. Lovely card! I love the sponging on the feathers! Thanks for taking the Time Out to play with us!

    ReplyDelete
  3. Very pretty card - I just love the colours that you sponged onto the feathers! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Jill

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥