Saturday 16 January 2016

Sladki bonbonček

Živjo,
Pa je prišel čas, da tudi jaz podarim moj prvi bonbonček! :)

Ker imam 27. januarja rojstni dan sem se odločila, da vas malo posladkam s temle:

Vse kar moraš narediti, da te dam v žreb je, da se do 31.1:
- Pofočkaš se v komentar
- Postaneš moja sledilka (če še nisi)
- Sliko objaviš na svoj blog

Če mi boš voščilo poslala še po pošti pa te dam v žreb še enkrat. Za naslov mi piši na mail kajcyika.crafts@gmail.com :)

Ne pozabi, da se lahko za bonbonček pofočkaš samo do konca januarja, nato pa bom izžrebala nagrajanko. 

Veliko sreče ti želim!



Kajcyika

13 comments:

  1. Kaja, postavljam se v vrsto za bonbonček. Ne vem pa kako naj postanem tvoja spremljevalka (čeprav te že nekaj časa spremljam), ker nimaš gumba "pridruži se temu mestu, na FB pa nisem. Slikico bonbončka lepim na svoj blog, naslov pa imam zapisan.

    ReplyDelete
  2. tudi jaz se postavljam v vrsto za bonbonček ;) Želim ti vse lepo ob rojstnem dnevu in še veliko ustvarjalnih idej.

    ReplyDelete
  3. ooo kako sladek bonbonček si pripravila :-)) Lepe priprave na rojstni dan ti želim, čestitke pa sledijo.

    ReplyDelete
  4. Draga Kaja, z veseljem se postavljam v vrsto za sladki bonbonček, ki si ga pripravila. :-) Občudujem tvoje izdelke in sem tudi tvoja spremljevalka. Želim ti veliko veselja pri ustvarjanju in kup idej! Voščila ti bom pa kar z voščilnico. :-) Samo mail še napišem...

    ReplyDelete
  5. Pozdravljena Kaja. Hvala za tvoje obiske in komentarje na mojem blogu. Sedaj sem tudi jaz postala tvoja spremljevalka.
    Držim pesti za tvoj sladek bonbonček, saj sem velika oboževalka Marianne design izdelkov in vidim, da se jih na kupčku skriva kar nekaj.
    Pošljem ti tudi mail za naslov, da ti voščim po pošti.
    Lp

    ReplyDelete
  6. ooo, krasne stvari si pripravila (tudi jaz velik oboževalec md kot valerija:), kot so krasne tvoje objave.
    čestitke že zdaj in veliko ustvarjalnosti ti želim!

    ReplyDelete
  7. Draga Kajcyika,
    hvala za možnost bonbončka, zelo je slasten. Želim ti še veliko ustvarjalnega navdiha, krasnih idej in prav takih kreacij. Vse dobro in topel pozdrav, Tanja.

    ReplyDelete
  8. Vse najboljše! Tudi jaz hitim v vrsto za bonbonček! Krasno voščilnico si naredila, jaz uživam ob ustvarjanju takšnega ozadja. Pokukaj še k meni, tudi jaz praznujem par dni pred tabo :) Zdej pa ti hitim poslati še mail :) Pozdravček, Tamara

    ReplyDelete
  9. Tudi jaz se z veseljem prijavljam k tvojemu bonbončku.
    Po novem te sledim in bom še večkrat zavila k tebi.
    Grem zdaj malo brskat po tvojih starejših objavah.
    Lep pozdrav, Duši

    ReplyDelete
  10. Kaja pripravila si zelo lep bonbonček in z veseljem se prijavljam. Ob rojstnem dnevu pa ti želim vse najlepše in lepo praznovanje.
    Lepo se imej, Eva.

    ReplyDelete
  11. Vse najboljše za jutrišnji rojstni dan. Postala sem tvoja sledilka, pa še jaz tebe vabim, da zaviješ k meni.

    ReplyDelete
  12. Kaja, vse najlepše za tvoj rojstni dan! :)
    Vsem lepim željam in voščilom se pridružujejo še moje.
    Želim ti veliko ustvarjalnih navdihov in predvsem, da ti ne zmanjka časa za uresničitev vseh idej. ;)
    Lepo praznovanje ti želim!

    ReplyDelete
  13. Vse najboljšee. Sicer večkrat pokukam k tebi, zdaj sem se še pofočkala ;-) Lepo praznuj in veliko ustvarjalnosti še naprej ti želim.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥