Wednesday 16 September 2015

Zimski ptički

Živjo,
Vsakič, ko kaj naročim preko interneta potem komaj čakam, da dobim paketek in uporabim nove stvari. Tudi danes je bilo tako in nastala je preprosta čestitka v eni ravnini. 



Prvič sem se lotila čestitke z namenom, da bo vse v eni ravnini in moram reči, da je bil to zame težek izziv. Jaz bi kar dodajala in dodajala, ampak sem se na koncu zadržala in kljub temu, da mi barvanje ne gre od rok ustvarila nekaj preprostega in barvastega. Na koncu mi je bila čestitka tako všeč, da sem jih naredila še nekaj enakih. :)

Mislim, da bom zdaj večkrat naredila kakšno podobno voščilnico!

Z njo se prijavljam na naslednje izzive:
Less is more #241 : one layer : WISHING
Craftalnica #143 : ŽIVALI
Papertake : ANIMAL MAGIC
CAS(E) this sketch #140

Hvala, da me spremljaš!

Kajcyika

--------------------------------------------------------

Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

12 comments:

  1. Very cute interpretation of the Sketch! love the happy colours you used!

    ReplyDelete
  2. Joj kolk so kjut. Ozadje pa super izpade v taki postavitvi. Zelo mi je všeč ideja!

    ReplyDelete
  3. So cute, fun and one layer perfect.
    thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    ReplyDelete
  4. Oh, I love this! Fabulous take on the sketch!

    ReplyDelete
  5. Kako lepo si ustvarjala z novimi igračkami.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    ReplyDelete
  6. A fabulous card, I love the little birdies! Thanks for playing at PTW! xxx

    ReplyDelete
  7. What a fun card, those are cute little birds!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    ReplyDelete
  8. Zelo lepa čestitka ...tudi jaz se moram včasih prav truditi, da se pravi čas ustavim in ne načičkam preveč :).

    ReplyDelete
  9. What an adorable card!
    Thank you for joining us
    Anne
    Less is More

    ReplyDelete
  10. O kako simpatična voščilnica! :) Všeč mi je akvarelno ozadje, pojoči ptički so pa itak najbolj cortkani :)
    Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici, lp, Maja

    ReplyDelete
  11. Such cute birds and a great one layer card. I love the gentle shading to the base.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    ReplyDelete
  12. Krasna voščilnica :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥